Me kasutame küpsiseid selleks, et hõlbustada Unileveri saitide kasutamist ning et kohandada Unileveri saite ja meie tooteid paremini teie huvide ja vajadustega. Küpsiseid võidakse kasutada ka selleks, et aidata hõlbustada teie tulevasi tegevusi ja parandada kogemust meie saitidel. Me kasutame küpsiseid ka selleks, et koguda anonüümset koondstatistikat, mis võimaldab meil paremini mõista seda, kuidas inimesed meie saite kasutavad, ja aitab meil nende struktuuri ja sisu parandada. Meil ei ole võimalik selle teabe alusel teie isikut tuvastada. http://www.unilevercookiepolicy.com/et_EE/Policy.aspx KÜPSISTEPOLIITIKA Ma nõustun
Kampaania

Heategevuskampaania: kingi Eesti peredele tassike soojust

Eestis on tuhandeid peresid, kes on keerulises majanduslikus olukorras ja saavad seetõttu iga kuu Toidupanga käest abipakke. Talviti on olukord sageli veelgi raskem tänu lisanduvatele küttekuludele. Osal neist inimestest pole isegi võimalik valmistada kodus sooja sööki või jooki – nautida tassikest teed, mis aitaks neil jahedatel õhtutel sooja saada või võidelda külmetushaigustega. Inimesed veedavad tavaliselt pikad talveõhtud oma perega kodus. Seega kutsub Lipton sel hooajal koos oma koostööpartneri Eesti Toidupangaga kõiki üles aitama heategevuskampaanias „Kingi Eesti peredele tassike soojust“ neid, kelle talveõhtud pole nii soojad, kui nad sooviksid, ning kelle jaoks pole kodusoojus iseenesest mõistetavana.

Lipton ja Toidupank kutsuvad inimesi kinkima Eesti peredele tassitäis soojust: osta mis tahes tee ja vii see Selverites asuvatesse kampaaniakastidesse, kust Lipton kogub annetused kokku ning viib need Eesti Toidupangale. Nii jõuab tee koos talviste toidupakkidega abivajajateni. Iga annetatud Liptoni teepaki kohta lisab Lipton Eesti Toidupangale veel ühe paki, et rohkem inimesi saaks soojast joogist osa.

Toidupank jagab iga nädal toidupakke ligi 9000 inimesele. Seni pole tee olnud toodete nimekirjas kuigi populaarne, kuid talvel hinnatakse seda väga, rohkem kui teistel aastaaegadel.  Selleks, et seda muuta, algatab Lipton koos Toidupangaga Balti riikides teeannetuskampaania, et viia külmal ajal sooja jooki ja kodusoojust puudust kannatavatesse peredesse.

Lisaks jagatakse kampaania ajal  teavet tee kasulike omaduste, sellega seotud statistika ja kohalike kommete kohta nii avalikkuses kui ka sotsiaalmeedia kaudu.

Balti riike hõlmav kampaania toimub 16. oktoobrist 5. novembrini 48-s Eesti Selveri kaupluses. Lisateave: www.toidupank.ee, www.lipton.ee.

Kampaania algataja: Lipton
Kampaania põhipartner: Eesti Toidupank
Kampaania partner: Selver

Lisateave:
Kristi Hürri
Projekti kommunikatsiooni koordinaator
kristi@ogilvy.ee
Marie Kanarik
Eesti Toidupanga projektide koordinaator
Marie.kanarik@toidupank.ee